Ķīnas elektrisko transportlīdzekļu ražotāja BYD mērķis ir strauji palielināt pārdošanas apjomus Vācijā. Uzņēmuma vadītājs minēja šo nodomu intervijā Vācijas laikrakstam FAS (Frankfurter Allgemeine Zeitung).
Koncentrējoties uz Vācijas tirgu, BYD, visticamāk, vēlas gūt peļņu no pieaugošā pieprasījuma pēc elektriskajiem transportlīdzekļiem Eiropā, ko veicina vides aizsardzības noteikumi un pāreja uz ilgtspējīgu transportu.
BYD peļņa 2024. gada pirmajā pusgadā uzrādīja spēcīgu izaugsmi, neto ienākumiem pieaugot par 24% līdz aptuveni 1,9 miljardiem ASV dolāru. To lielā mērā veicināja rekordlielais elektrisko transportlīdzekļu (EV) un hibrīdautomobiļu pārdošanas apjoms, kas tikai otrajā ceturksnī palielinājās par 57 %.
Neraugoties uz nepārtraukto cenu samazināšanu un konkurētspējīgo elektromobiļu tirgu Ķīnā, BYD ieņēmumi pirmajā pusgadā sasniedza 42,2 miljardus ASV dolāru, kas ir par 15 % vairāk nekā gadu iepriekš. Šo izaugsmi veicināja arī uzņēmuma paplašināšanās globālajos tirgos, jo īpaši ar tādiem pieejamiem EV modeļiem kā Seagull.
Ķīnas elektrisko automobiļu ražotājs BYD plāno palielināt pārdošanas apjomus Vācijā sešu mēnešu laikā, sestdien publicētajā intervijā paziņoja izpildvaras viceprezidente Stella Li. BYD nostiprināsies Vācijā “mazāk nekā pusgada laikā”, Li teica laikrakstam Frankfurter Allgemeine Sonntagszeitung (FAS).
Viņš kritizēja Eiropas Savienības tarifus Ķīnā ražotiem elektriskajiem transportlīdzekļiem (EV) , kas tiks noteikti no nākamā mēneša un pret kuriem Vācija iebilda, kā zaudējumus patērētājiem, piebilstot, ka BYD līdz 2025. gada beigām sāks ražot automašīnas Ungārijā.
Es domāju, ka mēs kļūsim par nozīmīgu tirgus dalībnieku šeit, Eiropā,” viņa sacīja FAS pirms Parīzes automobiļu izstādes, kas sāksies 14. oktobrī.
BYD pārdošanas komandas tiek paplašinātas, lai strādātu pie patērētāju uzticības iegūšanas, jo uzņēmuma stratēģija ir nostiprināt savu klātbūtni ilgtermiņā, teica Li.
Viņš atteicās komentēt pārdošanas mērķus, bet norādīja, ka cenas būs robežās no 25 000 eiro (27 342 ASV dolāriem) līdz 30 000 eiro par vienību. “Mēs joprojām strādājam pie sava plāna,” viņa teica. sacīja, ka, viņasprāt, Eiropas autoražotāji nav konkurētspējīgi, jo tiem trūkst pārliecības par konsekventu EV politiku un tie cenšas izslēgt veselīgu konkurenci.